Netbarátok 0 évestől 99 évesig - Konor lapja

A honlapomon szeretettel várok mindenkit, aki barátkozni, ismerkedni, beszélgetni, esetleg pletykálkodni szeretne. Lehetsz fiú, lány, élhetsz Kalkuttában vagy Moszkvában, nekem mindegy! Mert a lényeg: a barátság.

Sziasztok! Nevetés

Konor vagyok, 8 éves múltam. 2 tesóm van. Nagyon szeretek beszélgetni, játszani, ismerkedni. Minden érdekel, de leginkább a csillagászat. Igaz, eddig még nem sikerült sok mindent kiderítenem róla, de ami késik, az nem múlik - anyukám szerint.Kacsintás

Ha felnövök, szeretném megmenteni a kihalóban lévő állatfajokat - például a galapagoszi teknősöket és a pingvineket is. Szeretném majd megmenteni a Földet, a folyókat, fákat, tengereket is.

Nagyon szeretném megtudni, hogy más országokban hogyan élnek az emberek, milyen szokásaik vannak, miket esznek. Ehez kellene a Ti segítségetek is. Írjatok nekem, hogy merre jártatok a nyáron vagy a télen a szabadidőtökben.

Én sokat voltam nyaralni, de mindig csak 1-1 napra mentünk el. Voltunk a családommal Tatabányán, a Gyémánt Fürdőben. Sok-sok nagy csúszda van ott, én mindegyiket kipróbáltam, pedig egyik-másik nagyon ijetsztő volt. Van olyan csúszda, ami magasabb mint 5 méter (azt hiszem), és tölcsér alakja van a végének. Nagyon gyorsan csúszunk benne, és a végén mély vízbe esünk bele. Csak jó úszóknak! Engem apukám várt a csúszda aljában, és miután kimentünk bevallotta, hogy ő bizony össze-vissza törte magát csúszás közben, és nagyon ijesztő volt neki. Többet nem is engedett felmenni rá engem sem. Persze van egy csomó másik csúszda is, kisebbek és nagyobbak. Van, ahol hatalmas úszógumiba kell beleülni, és úgy csúszhatsz le. Na, az nagyon tetszett! Sajnos, mi hideg időben mentünk fürödni, így a kinti strandon csak úgy tudtunk lenni, ha a vízben voltunk, mert különben nagyon fáztunk.Sírós

Voltunk Velencén is, a Hotel Spa-ban, ahol egy nem túl nagy, de nagyon jól felszerelt wellness fürdő van. Azért wellness, mert jót tesz az egészségnek. A mamámra ez nem volt igaz, mert addig maszíroztatta magát a buborékolós vízzel, amíg meg nem fájdult a dereka. Utána alig bírt mozogni egy hétig. Ebben a fürdőben ki lehet próbálni - ingyen Pénz beszél - a szaunát is. Én is kipróbáltam, jó volt, de nem engedték, hogy sokáig bent legyek, mert nagyon-nagyon meleg volt. Mivel közel lakunk Velencéhez (25 km-re) így ide már többször is eljutottam. Egyszer olyan sokáig voltunk, hogy bekapcsolták a vízalatti világítást. Nagyon szép volt. Fürdés közben az ablakból és a kinti medence partjáról látni lehet a velencei-tavon úszkáló hajókat és vitorlásokat. Kint, a tóparton van egy játszótér is. A testvéreim ott viháncoltak fél délután, anyukám alig tudta beimádkozni őket a medencébe. Voltunk a hotel éttermében is, mivel nem lehetett kaját bevinni. Nekem a kedvencem a szezámmagos majonézes sültkrumplis hal a kedvencem. A tesóm spagettit evett, azt mondta, hogy az is nagyon finom volt. Volt ott egy svédasztal, amire ha befizettünk volna, annyi kaját ehettünk volna (teli finom süteményekkel!), amennyi csak belénk fér. De anyukám azt mondta, hogy nagyon-nagyon drága, úgyhogy étlapról rendeltünk. Határozatlan Végül így is nagyon sokat kellett fizetni, de apukám szerint néha megérdemeljük, hogy étteremben együnk. Főleg anya érdemli meg (anya szerint!).

Egyszer voltunk Szentesen is, amire már nem nagyon emlékszem. Azt tudom, hogy nagyon-nagyon sokáig kellett utaznunk, mert Szentes valahol Kecskemét után van. Autózni nem nagyon szeretek, mert a tesóimmal alig férünk el. A kisebbik öcsém folyton verekszik, de Norton még csak 3 éves lesz novemberben, úgyhogy nem haragszom rá,kep_176.jpg a nagyobbik öcsém viszont állandóan borsot tör az orrom alá, ami azt jelenti, hogy folyamatosan piszkál, beszólogat, ütöget, pedig Brendon  kep_032.jpgpiszkál (Brendon már 6 éves múlt. Ilyenkor mi sikítozunk, verekedünk és sírunk, apa ordítozik vezetés közben, anya meg apával veszekszik, hogy az utat figyelje és néha ránk üvölt, hogy "lepofozlak, büdös kölyök" Nevetés. Azért én bírom a tesóimat, néha jól el tudunk játszani. De azon mindig összeveszünk, hogy ki üljön a kocsiban középre. Általában én vesztek, mert anya hamar megunja a kicsik sipákolását és beparancsol a két szék közé. Igaz, nekem már nem kell babaszék, mert 140 cm-s vagyok. Azt mondják, hogy hatalmasra fogok nőni! A lábam már majdnem akkora, mint anyáé.

Most befejezem a bemutatkozást, mert anyukám segít szerkeszteni a honlapot és már nem ér rá.

Írjatok!!!!

Mindenkinek: Csók.

Oldal: Hogyan működik a HuPont.hu weboldalszerkesztő és honlap?
Netbarátok 0 évestől 99 évesig - Konor lapja - © 2008 - 2024 - konor.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.